KTM 790 Duke Forum banner
21 - 40 of 75 Posts
Discussion starter · #21 ·
Zimny ​​rower. Brzmi trochę "metalicznie". Lepiej brzmi, gdy jest ciepły. Wrócę z innym filmem na ciepłym rowerze.
 
Czy jest duża różnica między główną przegrodą w środku a na zewnątrz? Czy jest jakaś zauważalna różnica w sposobie, w jaki działa/biegu jałowym (z przegrodą lub bez)? Pytam, ponieważ kiedyś miałem starą R6 z 2005 roku z krótkim wydechem Scorpion i działała tak nierówno, gdy wyjmowałeś przegrodę.
 
Wygląda na to, że mam jakąś słabą europejską edycję, w której obie przegrody są w środku.



Jedyne, co mogę spróbować, to najpierw zobaczyć, jak to jest, a jeśli nadal brzmi zbyt oem, zeszlifować zgrzewy mniejszego i wyjąć go, a może wywiercić duży otwór w dnie wewnętrznego.
 
Discussion starter · #24 ·
Po prostu usunąłbym ten jeden. Nie martw się o drugi. Działa i brzmi świetnie.
 
Tak, to główny element, a na końcu jego wyjęcie byłoby koszmarem.. wygląda na to, że nigdzie się nie wybiera. Ten w rurze łączącej wydaje się dość łatwy do wyjęcia.

Właśnie to wszystko zamontowałem, ale dmucha ze złącza katalizatora z rurą środkową, więc muszę się tym pobawić. Nie chcę tego za mocno dokręcać, na wypadek gdyby ten wspornik pękł. Nienawidzę pracować przy wydechach :(
 
Dobra, udało się, ale skończyło się na użyciu śruby OEM. Dostarczona ze wspornikiem wydaje się za długa. Chyba że coś źle zrobiłem? Obecnie wygląda to tak. (Żadnych uderzeń teraz haha)
 

Attachments

I ostateczny wynik. Uwielbiam wygląd shorty i czerń jest naprawdę bardzo ładna na tym motocyklu:

Image


Image


Dźwięk jest znacznie mocniejszy. Nawet bez DBK nie uważam go za tak obraźliwy, o ile nie stoisz zbyt długo na biegu jałowym 😉
Wygląda niesamowicie. Właśnie zamówiłem swój. Czy zauważyłeś jakąś poprawę lub stratę w osiągach motocykla? Pytam, ponieważ powiedziano mi, że tracisz 10 KM z IXrace. Jest niemiecki film, w którym motocykl jest testowany na rolkach. (y):cool:
 
Powiedziałbym, że zależy to od tego, czy dostaniesz taki z przyspawanymi przegrodami, czy nie. Mój tak miał, więc odesłałem go z powrotem. Jeśli jest przelotowy i swobodnie przepływa, będzie brzmiał lepiej.
 
Discussion starter · #29 ·
Wygląda niesamowicie. Właśnie zamówiłem swój. Czy zauważyłeś jakiś zysk lub stratę w osiągach motocykla? Pytam, ponieważ powiedziano mi, że tracisz 10 KM z IXrace. Jest niemiecki film, w którym motocykl jest testowany na rolkach. (y):cool:
Nie odczułem żadnej utraty mocy. Nie spodziewałbym się żadnej, na pewno tylko dla slip-on, z CAT pozostającym na motocyklu. Nie martwiłbym się tym.
 
Mogę poręczyć za lXrace, właśnie zamontowany w moim 2020 i wygląda świetnie i brzmi świetnie (z db killerami w moim przypadku). Nie ma utraty mocy, a jedynie wzrost o 1-2 KM w moim przypadku. Nie mogę komentować tych, którzy wyjmują przegrody, może to brzmieć świetnie, ale nie przekłada się to na osiągi. Jeśli coś wyjmujesz, nie dotykaj końcówki, po prostu wyjmij kapelusz z rury łączącej, która jest bardzo lekko zgrzana punktowo. Oszczędność wagi po usunięciu standardowych i tylnych podnóżków jest ogromna. Usunąłem również pałąk ochronny na rurze łączącej i zamontowałem czarną osłonę termiczną z włókna węglowego. (y) Baw się dobrze!
 
Discussion starter · #31 ·
Naprawdę dla wyglądu, dźwięku i znacznej redukcji wagi. Moc nie powinna być w żaden sposób naruszona.
 
Zgoda. Chociaż nigdy nie miałem poślizgu na końcówce wydechu w żadnym motocyklu, który nie byłby lekką poprawą, nigdy utratą osiągów.
 
Discussion starter · #33 ·
Na forum panuje na ten temat wiele dyskusji. I wiele teorii.

Podsumowując, sama puszka nie przyniesie dużego efektu, bez remapowania, decatowania itp. Kilka KM, plus lub minus, może być błędem testowym lub spowodowane nieznacznie różnymi warunkami. Jestem świadomy korekty, BTW.
 
Nie zauważyłem żadnej realnej różnicy w wydajności po zamontowaniu tłumika IXrace.
I brzmi o wiele lepiej.(y)
Myślę, że trzeba by było zrobić testy na hamowni, aby zobaczyć, czy nastąpiła jakaś zmiana.
 
Wygląda dobrze i ma piękny pomruk. Wiem, czy w jakimkolwiek motocyklu osiągi są lepsze czy gorsze, po prostu odcinając obroty na wyższych biegach i sprawdzając górny zakres. Gdybym chciał więcej KM, kupiłbym 1290 :giggle:. Uwielbiam stosunek mocy do masy i moment obrotowy, jaki daje ten 790, to czysta przyjemność z jazdy.
 
Zdecydowanie traci moc, było wystarczająco dużo wyników z hamowni, aby to udowodnić.

To jednak tak naprawdę niezauważalna strata, a ulepszony dźwięk sprawi, że pomyślisz, że zyskał moc. To po prostu ludzka natura.
 
Image


Zainstalowałem slip-on w mojej Duke w zeszły weekend. Byłem pozytywnie zaskoczony zmianą, jaką wprowadzili w rurze łączącej. Chociaż nadal jest to wersja EU z mniejszym tłumikiem DB przyspawanym do rury łączącej. Obecnie ma ładny dźwięk z nim w środku, ale nie słyszę tak dużo, jeśli w ogóle, zauważalnego trzaskania przy zwalnianiu przepustnicy, jak to miało miejsce w przypadku standardowego wydechu. Mogę spróbować bez tłumika DB.
 
Discussion starter · #39 ·
Bardzo miło! Dzięki za udostępnienie.
 
Montaż nie jest bardzo skomplikowany i myślę, że nie powinien stanowić problemu dla nikogo, kto ma kilka narzędzi ręcznych. Jedyną trudnością było doprowadzenie łącznika do katalizatora i utrzymanie go na miejscu. Nie jest tak źle.

Po prostu dzielę się doświadczeniem.
Wygląda świetnie. Dobra robota przy instalacji, dzięki za wszystkie informacje. Przyglądam się temu samemu elementowi do mojego 790, miłego dnia wszystkim
 
21 - 40 of 75 Posts