i kopia strony wyjściowej rury łączącej, dla każdego, kto jest zainteresowany:
Gdzie kupiłeś tę czarną osłonę z włókna węglowego na rurze? Również jakieś nowe informacje zwrotne dotyczące utraty lub zysku mocy?View attachment 5284
Zainstalowałem slip-on w mojej Duke w zeszły weekend. Byłem pozytywnie zaskoczony zmianą, jaką wprowadzili w rurze łączącej. Chociaż wciąż jest to wersja EU z mniejszym tłumikiem DB przyspawanym do rury łączącej. Obecnie ma ładny dźwięk z nim w środku, ale nie słyszę tak dużo, jeśli w ogóle, zauważalnego trzaskania przy zwalnianiu przepustnicy, jak to miało miejsce z oryginalnym wydechem. Mogę spróbować bez tłumika DB.
Cześć Mat, Nie, zostawiłem dB top hat w rurze łączącej i jeszcze nie próbowałem go wyjąć. Zazwyczaj jest tak, że wyjmujesz przegrody i możesz zyskać 5 mil na godzinę na górnym zakresie, ale generalnie tracisz na średnim zakresie, chyba że masz to zmapowane.Cześć Nick! Czy próbowałeś z obydwoma dB killerami?
Cześć Shurm, Zdecydowanie pozbądź się podnóżków, wygląda o wiele lepiej ze wspornikiem wieszaka.Zamontowałem swój dzisiaj, zdjąłem podnóżki pasażera z drugiej strony, a potem zdałem sobie sprawę, że wspornik mocujący wydech jest po stronie podnóżków 🤪 Zamówiłem teraz wspornik wieszakaView attachment 5411