KTM 790 Duke Forum banner

Instalacja ślizgowa IXRACE MK2

43K views 74 replies 19 participants last post by  QCS  
#1 ·
i kopia strony wyjściowej rury łączącej, dla każdego, kto jest zainteresowany:
 

Attachments

#3 · (Edited)
Nie zrobiłem zdjęcia DB Killera, chociaż go pominąłem, więc mogę je dodać później.

Instalacja nowej rury łączącej okazała się trudniejsza niż oczekiwano. Zacisk po prostu nie chce się założyć. Czuje się jak robota na cztery ręce, ale mam tylko dwie. Po kilku próbach udało mi się to zrobić. Upewnij się, że używasz dostarczonej dłuższej śruby, w przeciwnym razie naprawdę trudno będzie ją założyć.
 

Attachments

#19 ·
Następnie przyszedł tłumik. Zamontowałem wszystkie śruby, ale nie dokręcałem ich momentem obrotowym, dopóki wszystko nie było na swoim miejscu. Dopasowanie jest bardzo ciasne i dobrze wykonane.

Image


Sprężyny są łatwe do zamontowania za pomocą dostarczonego ściągacza.
Nie wiem, czy "Podkładka" "dystans" ma iść z przodu czy z tyłu? Ponieważ z przodu nie ma powodu technicznego, a z tyłu tłumik dmucha w kierunku tablicy rejestracyjnej...
Nie używam go i używam oryginalnej śruby, która jest krótsza.

Image
 
#5 ·
Dźwięk jest znacznie mocniejszy. Nawet bez DBK nie uważam go za tak ofensywny, o ile nie stoisz zbyt długo w miejscu na biegu jałowym :wink:
 

Attachments

#27 ·
I ostateczny wynik. Uwielbiam wygląd shorty i czerń jest naprawdę bardzo ładna na tym motocyklu:

Image


Image


Dźwięk jest znacznie mocniejszy. Nawet bez DBK nie uważam go za tak obraźliwy, o ile nie stoisz zbyt długo na biegu jałowym 😉
Wygląda niesamowicie. Właśnie zamówiłem swój. Czy zauważyłeś jakąś poprawę lub stratę w osiągach motocykla? Pytam, ponieważ powiedziano mi, że tracisz 10 KM z IXrace. Jest niemiecki film, w którym motocykl jest testowany na rolkach. (y):cool:
 
#7 ·
Niezbyt skomplikowana instalacja i myślę, że nie powinna stanowić problemu dla nikogo, kto ma kilka narzędzi ręcznych. Jedyną trudnością było dopasowanie łącznika do katalizatora i utrzymanie go na miejscu. Nie tak źle.

Po prostu dzielę się doświadczeniem.
 
#40 ·
Montaż nie jest bardzo skomplikowany i myślę, że nie powinien stanowić problemu dla nikogo, kto ma kilka narzędzi ręcznych. Jedyną trudnością było doprowadzenie łącznika do katalizatora i utrzymanie go na miejscu. Nie jest tak źle.

Po prostu dzielę się doświadczeniem.
Wygląda świetnie. Dobra robota przy instalacji, dzięki za wszystkie informacje. Przyglądam się temu samemu elementowi do mojego 790, miłego dnia wszystkim
 
#8 ·
Bardzo ładne @QCS, naprawdę podoba mi się czarne wykończenie. Czy używasz tylnych podnóżków? Ja swoje zdjąłem, osobiście uważam, że jest to bardziej estetyczne.

Może wrzuć film z dźwiękiem, jeśli znajdziesz chwilę.
 
#9 ·
Nie używam podnóżków, kiedy jeżdżę sam :wink:

Zostawiłem je. Czasami moje dzieci wskakują z tyłu, a moja żona próbowała wczoraj i myślę, że w jej (bliskiej) przyszłości będzie więcej jazdy z tyłu. Ma własne prawo jazdy i jeździliśmy razem dużo, zanim przyszły dzieci, ale to było bardzo dawno temu.

Planuję jeździć dzisiaj/jutro. Zrobię filmik.
 
#11 ·
Dobra robota @QCS - Myślę, że stubby wygląda świetnie, jak brzmi w porównaniu do standardowego wydechu?

Czy osłony na rurze łączącej się nagrzewają? Kiedyś wypaliłem dziurę w starych spodniach z osłoną podobną do tej.
 
#13 ·
Dobra robota @QCS - Myślę, że stubby wygląda świetnie, jak brzmi w porównaniu do standardowego wydechu?

Czy pręty ochronne na rurze łączącej się nagrzewają się? Kiedyś wypaliłem dziurę w starej parze spodni z osłoną podobną do tej.
Dzięki.

Dźwięk jest niższy, pełniejszy i głośniejszy, na pewno. Dużo bardziej "szczekający" niż wcześniej. Spróbuję przesłać film później.

Nie jestem pewien co do prętów. Wczoraj szybko jeździłem, bez kombinezonu, tylko w dżinsach i nie widziałem/nie czułem nic złego. Nie jestem pewien, czy w ogóle się do tego zbliżam.
 
#22 ·
Czy jest duża różnica między główną przegrodą w środku a na zewnątrz? Czy jest jakaś zauważalna różnica w sposobie, w jaki działa/biegu jałowym (z przegrodą lub bez)? Pytam, ponieważ kiedyś miałem starą R6 z 2005 roku z krótkim wydechem Scorpion i działała tak nierówno, gdy wyjmowałeś przegrodę.
 
#23 ·
Wygląda na to, że mam jakąś słabą europejską edycję, w której obie przegrody są w środku.



Jedyne, co mogę spróbować, to najpierw zobaczyć, jak to jest, a jeśli nadal brzmi zbyt oem, zeszlifować zgrzewy mniejszego i wyjąć go, a może wywiercić duży otwór w dnie wewnętrznego.
 
#24 ·
Po prostu usunąłbym ten jeden. Nie martw się o drugi. Działa i brzmi świetnie.
 
#25 ·
Tak, to główny element, a na końcu jego wyjęcie byłoby koszmarem.. wygląda na to, że nigdzie się nie wybiera. Ten w rurze łączącej wydaje się dość łatwy do wyjęcia.

Właśnie to wszystko zamontowałem, ale dmucha ze złącza katalizatora z rurą środkową, więc muszę się tym pobawić. Nie chcę tego za mocno dokręcać, na wypadek gdyby ten wspornik pękł. Nienawidzę pracować przy wydechach :(
 
#28 ·
Powiedziałbym, że zależy to od tego, czy dostaniesz taki z przyspawanymi przegrodami, czy nie. Mój tak miał, więc odesłałem go z powrotem. Jeśli jest przelotowy i swobodnie przepływa, będzie brzmiał lepiej.
 
#30 ·
Mogę poręczyć za lXrace, właśnie zamontowany w moim 2020 i wygląda świetnie i brzmi świetnie (z db killerami w moim przypadku). Nie ma utraty mocy, a jedynie wzrost o 1-2 KM w moim przypadku. Nie mogę komentować tych, którzy wyjmują przegrody, może to brzmieć świetnie, ale nie przekłada się to na osiągi. Jeśli coś wyjmujesz, nie dotykaj końcówki, po prostu wyjmij kapelusz z rury łączącej, która jest bardzo lekko zgrzana punktowo. Oszczędność wagi po usunięciu standardowych i tylnych podnóżków jest ogromna. Usunąłem również pałąk ochronny na rurze łączącej i zamontowałem czarną osłonę termiczną z włókna węglowego. (y) Baw się dobrze!
 
#31 ·
Naprawdę dla wyglądu, dźwięku i znacznej redukcji wagi. Moc nie powinna być w żaden sposób naruszona.
 
#33 ·
Na forum panuje na ten temat wiele dyskusji. I wiele teorii.

Podsumowując, sama puszka nie przyniesie dużego efektu, bez remapowania, decatowania itp. Kilka KM, plus lub minus, może być błędem testowym lub spowodowane nieznacznie różnymi warunkami. Jestem świadomy korekty, BTW.
 
#35 ·
Wygląda dobrze i ma piękny pomruk. Wiem, czy w jakimkolwiek motocyklu osiągi są lepsze czy gorsze, po prostu odcinając obroty na wyższych biegach i sprawdzając górny zakres. Gdybym chciał więcej KM, kupiłbym 1290 :giggle:. Uwielbiam stosunek mocy do masy i moment obrotowy, jaki daje ten 790, to czysta przyjemność z jazdy.