Spędziłem dzień jeżdżąc moim nowym 890R. Odebrałem go dziś rano i przeniosłem wydech, lusterka i ogon z mojego 790. Muszę powiedzieć, że różnica między tymi dwoma motocyklami to NIEBO A ZIEMIA. Niestety, KTM wydaje się mieć problem i usunął pakiet techniczny z możliwości pobrania, więc nie mam jeszcze quickshiftera ani innych dodatków. Na plus, znalazłem mapę Akro EVO w opcjach na tablecie mojego dealera, więc jest dostępna do usuwania katalizatorów. Największa różnica między tymi dwoma motocyklami wynika moim zdaniem z opon. Wejście w zakręt na 890 jest niesamowite. ON CHCE wchodzić w zakręty. Składa się tak łatwo, że to szaleństwo. Jest też DUŻA różnica w momencie obrotowym od biegu jałowego do czerwonej linii. Maksymalna moc na górze nie jest tak zauważalna, co jest w porządku, ale czujesz moment obrotowy w całym zakresie obrotów. Zawieszenie jest bardziej kontrolowane i sztywne, a hamulce są znakomite. Byłem zakochany w tym motocyklu po uszy, dopóki się nie przegrzał. Musiałem się zatrzymać i pozwolić mu ostygnąć na drodze 45 mph przy około 55* F. Nie wiem, czy układ chłodzenia nie został odpowiednio odpowietrzony, czy co. Stało się to po około 100 milach na ODO po poranku szybszej jazdy. Sprawdziłem i zauważyłem, że wentylator się nie włącza, więc sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, które były w porządku, i poruszałem przekaźnikami. Poruszanie przekaźnikami wydawało się załatwiać sprawę. Ale 890 nadal się nagrzewa na biegu jałowym, nawet z włączonym wentylatorem, podczas gdy mój 790 może pracować na biegu jałowym cały dzień i nigdy nie przekroczyć 4 kresek. Nie wiem jeszcze, w czym tu problem, ale mam niesamowitego dealera i rozwiążemy to.
*Aktualizacja dzisiaj.
Ponieważ mam oba motocykle, mogę przeprowadzić kilka testów. Obecnie jest tylko około 35 stopni, więc uruchomiłem oba motocykle na podjeździe i pozwoliłem im pracować na biegu jałowym. 890R osiągnął 4 kreski w połowie czasu, jaki potrzebował 790. Nagrałem cały proces rozgrzewania. Oba wentylatory włączyły się na górze 4 kresek, ale 890R nadal rósł w temperaturze, ostatecznie osiągając 7 kresek, podczas gdy 790 nadal miał 4. Skończyłem wyłączając 890 przy 7 kreskach i pozwoliłem 790 pracować przez kilka minut, W KOŃCU osiągając 5 kresek przy ciągłej pracy wentylatora. Zabiorę 890 z powrotem do dealera w poniedziałek. Ma 130 mil na liczniku, a 790 ma 740. Nigdy nie widziałem 790 powyżej 5 kresek.
Zauważalne różnice między 790 a 890R
Lusterka.. Lusterka fabryczne 890 wyglądają o wiele lepiej.
Przednie kierunkowskazy są nieznacznie zmodyfikowane.
Wyświetlacz TFT jest nieco inny z różnymi menu i wyświetlaczami. Rozmiar jest nadal taki sam.
Czarny zbiornik
Opony. Jeśli założysz te opony na 790, zamienią go w inny rodzaj potwora
Kierownica w 890 ma o wiele mniejszy wznios. Mogę zamieścić zdjęcia obu, jeśli chcecie.
Światło do jazdy dziennej wykorzystuje inną część reflektora LED.
890 jest NIEZNACZNIE głośniejszy z moim wydechem SC niż 790.
Pakiet właściciela 890 to teraz tania chińska torba zapinana na zamek zamiast tradycyjnego twardego etui KTM zapinanego na zamek.
890r przez BLWNBYU na Flickr
*Aktualizacja dzisiaj.
Ponieważ mam oba motocykle, mogę przeprowadzić kilka testów. Obecnie jest tylko około 35 stopni, więc uruchomiłem oba motocykle na podjeździe i pozwoliłem im pracować na biegu jałowym. 890R osiągnął 4 kreski w połowie czasu, jaki potrzebował 790. Nagrałem cały proces rozgrzewania. Oba wentylatory włączyły się na górze 4 kresek, ale 890R nadal rósł w temperaturze, ostatecznie osiągając 7 kresek, podczas gdy 790 nadal miał 4. Skończyłem wyłączając 890 przy 7 kreskach i pozwoliłem 790 pracować przez kilka minut, W KOŃCU osiągając 5 kresek przy ciągłej pracy wentylatora. Zabiorę 890 z powrotem do dealera w poniedziałek. Ma 130 mil na liczniku, a 790 ma 740. Nigdy nie widziałem 790 powyżej 5 kresek.
Zauważalne różnice między 790 a 890R
Lusterka.. Lusterka fabryczne 890 wyglądają o wiele lepiej.
Przednie kierunkowskazy są nieznacznie zmodyfikowane.
Wyświetlacz TFT jest nieco inny z różnymi menu i wyświetlaczami. Rozmiar jest nadal taki sam.
Czarny zbiornik
Opony. Jeśli założysz te opony na 790, zamienią go w inny rodzaj potwora
Kierownica w 890 ma o wiele mniejszy wznios. Mogę zamieścić zdjęcia obu, jeśli chcecie.
Światło do jazdy dziennej wykorzystuje inną część reflektora LED.
890 jest NIEZNACZNIE głośniejszy z moim wydechem SC niż 790.
Pakiet właściciela 890 to teraz tania chińska torba zapinana na zamek zamiast tradycyjnego twardego etui KTM zapinanego na zamek.
